Monday 25 May 2015

ايران- حمايت يك زن نان آور از مقاومت






من يك زن بيوه در ايران هستم كه براي تامين امرار معاش خودم و فرزندانم از آنجايي كه در رژيم آخوندي براي زن ارزشي قائل نيستند و شغلي وجود ندارد بايد هر روز با سختي كاري گير بياورم تا بتوانم شب نان خالي در سفره ام بگذارم و بتوانم بسختي خرج تحصيل بچه هايم را فراهم كنم من بعنوان يك زن در ايران كه زير ستم مضائف هستم تنها نقطه اميد و آمال و آرزوهايم اين است كه بدست مجاهدين و خانم  رجوي ايران از دست آزاد شود و فرزندان من ديگر مجبور نباشند مثل من براي در آوردن لقمه ناني اين همه  سختي بكشند براي همين ازهمه هم وطناني كه در ايران و خارج كشور مي توانند در ويلپنت پاريس شركت كنند حتما اين كار را بكنند و صداي ما زنان سركوب شده  در ايران باشند به اميد اينكه به همين زودي ها ايران از لوث  وجود اين  جنايتكاران زن  ستيز پاك شود و ايراني عاري از بهر كشي و ستم و ظلم داشته باشيم



No comments:

Post a Comment