Sunday 31 May 2015

نامه يك جوان اشرف نشان از داخل ايران اسير در حمايت از گردهمايي بزرگ ايرانيان در روز 23 خرداد 94




نامه يك جوان اشرف نشان از داخل ايران اسير در حمايت از گردهمايي بزرگ ايرانيان در روز 23 خرداد 94
ياران هميشه مجاهد و مبارز و هواداران هميشه پيروز سلام.
وقتي خبر اعلام كهكشاني ديگر را به رسم هرسال از سيما شنيدم و جويا شدم درلحظه با خودم گفتم كه چه شاهكاري شود امسال و هواداران امسال چه شوري به پا ميكنند .از اينكه نميتونم در كهكشان امسال در ميان شما باشم يك لحظه احساس راحتي به خودم راه دادم ولي باز به خودم گفتم بين مجاهدين هيچ فاصله مكاني وجود نداره. چه ما اينجا در ايران درزنجير چه شما هواداران خارج كشور و چه مجاهدان اشرفي در زندان ليبرتي.
هميشه به خودم ميگويم اين حس وصف نشدني و بي نظير كه بين مجاهدين و هوادارانشان هست در هيچ كجاي جهان وجود نداره ، هيچ كس هم غير از خود ما درك نميكنه!!
ميدونم كه امسال چنان پر شكوه و پرخروش تر اين كهكشان شعله ميگيره كه دشمنان زهر خورده ضربه اين كهكشان را بسا بيشتراز پروژه هاي اتمي شون دريافت ميكنند . هر چند كه من و همه هواداران داخل كشور، بلاشك كنار و همراه شمائيم ولي دلم ميخواهد نبود حضور فيزيكي ما رو با تلاش بي وقفه تون پر كنيد. منتظر رقم زدن شاهكار ديگر هستيم.

No comments:

Post a Comment